Algemene voorwaarden

1. Prijsaanpassingen

Prijsaanpassingen op basis van CAO (PC121 januari & juli), loonindexatie en ministriële toelating tot algemene prijsverhoging overeenkomstig de bestaande prijzenwetgeving.

2. Annulatie-termijn beurt-opdracht

Niet te presteren beurten op vraag van de opdrachtgever dienen minimaal 14 dagen op voorafgaandelijk schriftelijk te worden gemeld en zullen daarop in rekening gebracht worden of niet verschijnen op de factuur.

3. Extra uitvoeringen buiten pakket

In opdracht of in overleg met de klant zullen extra uitvoeringen buiten pakket toegevoegd worden op de factuur aan afgesproken uurtarief (mogelijks in regie).

4. Kosten materialen en producten

In dit pakket worden alle materialen en producten voorzien, inbegrepen in de prijs. Dewelke te allen tijde eigendom blijven van Connectify Cleaning BV.

5. Wat i.v.m. mogelijke schade

Connectify Cleaning BV kan niet worden verantwoordelijk gesteld voor breuk of schade die voortkomt uit de slechte staat van gebouwen, installaties, meubelen en materieel, krassen op ruiten, vensters en spiegels, onuitwisbare vlekken op tapijten of dergelijke, losgaan of verkleuren van vaste vloerbekleding en eventuele beschadigingen aan gevels of dakbedekkingen door slijtage of doordrukken van voeten en/of beschermblokken of door aanwezigheid van scherpe voorwerpen.

6. Wat i.v.m. accidentele/gevolg-schade

Connectify Cleaning BV is, onder voorbehoud van eigen bedrog of opzettelijke fout, niet aansprakelijk voor accidentele schade of gevolgschade (onder meer schade aan eigendom, financieel verlies, gederfde winst, verloren omzet, verloren opdrachten, verloren klanten, personeelskosten, schade aan derden, verlies van inkomsten enz.). De opdrachtgever doet dienaangaande afstand van verhaal ten aanzien van Connectify Cleaning BV en/of haar aangestelden. Onder voorbehoud van, in geval van bedrog of opzettelijke fout van haarzelf, zal de maximale aansprakelijkheid van Connectify Cleaning BV de betaalde prijs van de diensten voor de looptijd van de opdracht, doch met een maximum van een jaar niet overschrijden.

7. Betalingstermijn

Facturen aan Connectify zijn contant betaalbaar. Bij niet-betaling van een factuur of enig ander verschuldigd bedrag op de vervaldag is een rechtswege en zonder ingebrekestelling een nalatigheidsintrest verschuldigd in overeenstemming met de bepalingen van de Wet van 2 augustus 2002 over de betalingsachterstand in handelstransacties. Bovendien wordt, zonder ingebrekestelling, het openstaande factuurbedrag vermeerderd met 10% met een minimum van 40,00 € ten titel van forfaitaire schadevergoeding. Bij gebrek aan betaling van de factuur op de 7de dag na de aangetekende zending van aanmaning, kan de overeenkomst door Connectify Cleaning BV van rechtswege en via een eenvoudige aangetekend verzonden verklaring worden ontbonden. Dit alles onverminderd het recht van Connectify Cleaning BV om schadevergoeding te vorderen van de in gebreke gebleven opdrachtgever.

8. Nalevingen omtrent werkrooster

Die diensten zullen overeenkomstig het werkrooster, de opgestelde poetstaken worden uitgevoerd. De opdrachtgever garandeert de tijdige toegang tot de site m.b.t. de uit te voeren taken en verbindt zich ertoe naar behoefte airconditioning of verwarmingen niet uit te schakelen.

9. Stockering materiaal

Het materiaal van Connectify Cleaning BV dat door de dienstverlener wordt aangewend, wordt opgeslagen in de lokalen van de opdrachtgever, dewelke in elk geval aansprakelijk is voor elk schadegeval of diefstal. De opdrachtgever verbindt zich ertoe de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen om beschadigingen of diefstal te voorkomen. De diensten worden geleid door aangestelden van de dienstverlener. In ongeziene gevallen dient de dienstverlener zich te schikken naar de werkinstructies van de opdrachtgever. In die omstandigheden is Connectify Cleaning BV in geen geval aansprakelijk voor een gebrekkige uitvoering van de diensten.

10. Uitzonderlijke werkdagen

Er wordt niet gewerkt op zaterdag en zondag tenzij op vraag van de klant. Tarieven voor zulke uitzonderlijke dagen zijn als volgt:

  • Zaterdag = 125%
  • Zondag = 200%
  • Feestdagen = 300%

11. Proefperiode van de samenwerking

Uw samenwerking met Connectify Cleaning BV zal tot stand komen middels een proefperiode van 3 maanden met daarop aansluitend een stilzwijgend akkoord voor samenwerking van onbepaalde duur waarbij rekening dient gehouden te worden met een opzeg van 3 maanden ingaand op de eerste werkdag van de eerstvolgende maand volgend op ontvangst van het aangetekend schrijven ter opzeg van overeenkomst.

12. In geval van geschil

Al onze overeenkomsten worden beheerst door het Belgische Recht, met uitsluiting van artikel 1162 B.W. In geval van geschil over een overeenkomst tussen de opdrachtgever en Connectify Cleaning BV, welke ook de aard en de plaats van het verstrekken van de diensten moge zijn, zullen uitsluitend de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen, afdeling Hasselt bevoegd zijn.